Bestelinformatie

Misschien heb je nog nooit bij ons besteld en
weet je niet zo goed hoe dit in zijn werking gaat.
Wij leggen het graag voor je uit!

Bestelinformatie

Misschien heb je nog nooit
bij ons besteld en weet je
niet zo goed hoe dit in zijn
werking gaat. Wij leggen
het graag voor je uit!

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
Je kunt gemakellijk een bestelling plaatsen door het gewenste product op de pagina Assortiment toe te voegen aan de winkelwagen. Nadat je op de button ‘Bestelling plaatsen’ hebt gedrukt en alles juist is ingevuld, ontvang je een korte bevestigingsmail.

Kan ik een bestelling plaatsen voor meerdere dagen en/of op verschillende adressen?
Geen probleem, ook dit is mogelijk. Het makkelijkste is nu om een e-mail met jouw wensen te sturen en je ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.

Hoe te betalen? 
De betaling kan contant of per pin geschieden bij levering. In overleg kan er anders worden besloten.

Verzenden

Hoe verzenden wij uw bestelling?
–  Wij vervoeren de bestelling met onze eigen bezorgservice (koelwagens ca. -18 graden celcius).
–  Het ijs is stevig verpakt en de kwaliteit van het ijs wordt te allen tijde goed bewaakt.
–  Onze bezorgservice bezorgt op elke gewenste locatie.

Kan ik zelf mijn bezorgmoment bepalen?
Ja dat kan! Nadat je producten hebt gekozen kun je in het bestelproces een levertijdstip kiezen. Ook hebben we de optie de bezorger 15 minuten van te voren te laten bellen dat hij of zij er bijna is.

 

Wat zijn de verzendkosten?
Wij werken met verzendkosten die afhankelijk zijn van het postcodegebied. Deze verzendkosten verschijnen automatisch in beeld nadat de postcode van het afleveradres is ingevuld.

Ik woon in de buurt, kan ik mijn bestelling ophalen?
Afhalen is mogelijk – in overleg – op onze locatie in Hazerswoude. Voor kleine hoeveelheden (onder de €40,00) verwijzen wij je graag naar één van onze verkooppunten.

Let op: bij onze verkooppunten worden geen tempex dozen verkocht. Bovendien hanteren onze verkooppunten hun eigen prijzen.

Veelgestelde vragen

Ik zie af van mijn aankoop. Kan ik de bestelling annuleren?
Geen probleem, stuur een e-mail met de annulering of neem telefonisch contact op
en wij maken het in orde.

Nemen jullie tempex dozen retour?
Wegens hygiënevoorschriften kunnen wij de tempex dozen niet retour nemen en dus zijn
deze na levering voor eigen gebruik.

Ik heb een klacht, hoe kan ik deze het beste kenbaar maken?
Wij adviseren je om klachten schriftelijk per e-mail aan ons kenbaar te maken en je ontvangt
(op werkdagen) binnen 24 uur een reactie.

Hoe zit het met voedselveiligheid?
IJsblokjes.nl is per 19 januari 2018 officieel BRC Gecertificeerd.

Bel ons

085 487 99 71
tussen 08.00 en 18.00 uur
7 dagen per week bereikbaar

Mail ons

info@ijsblokjes.nl
op werkdagen tussen
08.30 en 17.00 uur