Bestelinformatie

Misschien heb je nog nooit bij ons besteld en
weet je niet zo goed hoe dit in zijn werking gaat.
Wij leggen het graag voor je uit!

Bestelinformatie

Misschien heb je nog nooit
bij ons besteld en weet je
niet zo goed hoe dit in zijn
werking gaat. Wij leggen
het graag voor je uit!

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
U kunt uw bestelling gemakkelijk bij ons plaatsen door het bestelformulier bij ‘Contact/Bestellen’ in te vullen. Nadat u op de button ‘Bestelling plaatsen’ heeft gedrukt en alles juist is ingevuld, ontvangt u van ons een korte bevestigingsmail. Aansluitend ontvangt u zo spoedig mogelijk een tweede mail met de totaalprijs van uw bestelling en een levertijd indicatie (tijdslot 2 uur).
Let op: pas wanneer wij een  schriftelijk akkoord op deze mail hebben ontvangen zal de bestelling definitief worden gemaakt. 

Kan ik een bestelling plaatsen voor meerdere dagen en/of op verschillende adressen?
Geen probleem, ook dit is mogelijk. Het makkelijkste is nu om een e-mail met uw wensen te sturen en u ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie. 

Hoe te betalen? 
De betaling kan contant of per pin geschieden bij levering. In overleg kan er anders worden besloten.

Verzenden

Hoe verzenden wij uw bestelling?
–  Wij vervoeren uw bestelling met onze eigen bezorgservice (koelwagens ca. -18 graden celcius).
–  De bestelling is stevig verpakt en de kwaliteit van het ijs wordt
te allen tijde bewaakt.
–  Onze bezorgservice bezorgt uw ijs thuis, op uw werk of welke gewenste locatie dan ook.

Kan ik zelf mijn bezorgmoment bepalen?
Ja dat kan! Nadat u producten heeft gekozen kunt u in het bestelproces een bezorgmoment bepalen (ochtend, middag of namiddag). Houd hierbij rekening met levering binnen een tijdslot van 2 uur. Ook is er de optie de bezorger 15 minuten van te voren u te laten bellen dat hij of zij er bijna is.

 

Wat zijn de verzendkosten? 
Wij werken met verzendkosten die afhankelijk zijn van het postcodegebied en/of de grootte van afname. Wanneer de verzendkosten bij het bestelformulier niet automatisch in beeld verschijnen, ontvangt u de hoogte van deze kosten van ons per mail.

Ik woon in de buurt, kan ik mijn bestelling ophalen?
Afhalen is mogelijk – in overleg – op onze locatie in Hazerswoude. Voor kleine hoeveelheden (onder de €40,00) verwijzen wij u graag naar één van onze verkooppunten.

Let op: bij onze verkooppunten worden geen tempex dozen verkocht. Bovendien hanteren onze verkooppunten hun eigen prijzen.

Veelgestelde vragen

Ik zie af van mijn aankoop. Kan ik de bestelling annuleren?
Geen probleem, stuur een e-mail met de annulering of neem telefonisch contact op
en wij maken het in orde.

Nemen jullie tempex dozen retour?
Wegens hygiënevoorschriften kunnen wij de tempex dozen niet retour nemen en dus zijn
deze na levering voor eigen gebruik.

Ik heb een klacht, hoe kan ik deze het beste kenbaar maken?
Wij adviseren u om klachten schriftelijk per e-mail aan ons kenbaar te maken en u ontvangt
(op werkdagen) binnen 24 uur een reactie.

Hoe zit het met voedselveiligheid?
IJsblokjes.nl is per 19 januari 2018 officieel BRC Gecertificeerd.

Bel ons

085 487 99 71
tussen 08.00 en 18.00 uur
7 dagen per week bereikbaar

Mail ons

info@ijsblokjes.nl
op werkdagen tussen 
08.30 en 17.00 uur